Karakterfejlődési lehetőségek


Karakterszintek:

I. MAGICA

1. szint: MAGICA - nebulus: Alapszint 1. szintű varázslat + bájital + 100 LP
2. szint: MAGICA - discipulus: Alapszint 2. szintű varázslat + bájital + 250 LP
3. szint: MAGICA - residentus: Alapszint 3. szintű varázslat + bájital + 400 LP

II. MIRAKULUM

4. szint: MIRAKULUM - nebulus: Középszint 1. szintű varázslat + bájital + 600LP
5. szint: MIRAKULUM - discipulus: Középszint 2. szintű varázslat + bájital + 850LP
6. szint: MIRAKULUM - residentus: Középszint 3. szintű varázslat + bájital + 1100LP

III. MAGISTER 

7. szint: Magister: magister szintű varázslat + bájital + 1500 LP

FELNŐTT varázsló szintek:


IV. MAGUS

8. szint Magus - Neophyte: 2000LP, HP34, D12+D6+8

9. szint Magus - Apprentice: 2500LP, HP36, D12+D6+10

10. szint Magus - Initiate: 3000LP, HP38, D12+D6+12

V. ARCHMAGUS

11. szint Archmagus - Neophyte: 3500LP, HP40, D12+D9+12

12. szint Archmagus - Apprentice: 4000LP, HP42, D12+D9+14

13. szint Archmagus - Initiate: 4500LP, HP44, D12+D9+16


VI. GRANDMAGISTER

14. szint Grandmagister - Neophyte: 5000LP, HP46, 2D12+16

15. szint Grandmagister - Apprentice: 5500LP, HP48, 2D12+D6+16

16. szint Grandmagister - Initiate: 6000LP, HP50, 2D12+D6+18


VII. MYSTICMAGISTER


17. szint Mysticmagister- Neophyte: 6500LP, HP52, 2D12+D6+20

18. szint Mysticmagister- Apprentice: 7000LP, HP54, 2D12+D9+20

19. szint Mysticmagister- Initiate: 7500LP, HP56, 2D12+D9+22


VIII. SAGEMAGISTER


20. szint Sagemagister - Neophyte: 8000LP, HP58, 3D12+22

21. szint Sagemagister - Apprentice: 8500LP, HP60, 

22. szint Sagemagister - Initiate: 9000LP, HP62,

IX. AVATAR


23. szint Avatar: 10000 HP



Karakter és lexikális pontok gyűjtése:


  • A karakter pontokat kap minden tanóra és minden játék után amiben részt vesz.
  • A játékok során a hozzászólásod minőségétől függően a játék vezetője (Kalandmester, tanórákon a tanár) pontokkal jutalmazhat.
  • Ezekből a pontokból fejlesztheted a karaktered azzal, hogy bájitalt, varázslatot vásárolsz vagy lexikális tudásod fejleszted. Ezek felkerülnek a karakterlapra, és a további játékok során, mint tudást hasznosíthatja a karakter.
  • Az első hozzászólásért 5 karakter pontot ér.
  • Ezután minden további hozzászólás +2 karakter pontot hoz a konyhára.
  • Ugyanez a pontozás a tanórákon is, de itt lexikális pontokat lehet gyűjteni.
  • Minden játékban a karakter megjelenése 5 pontot ad hozzá a házpontokhoz.
  • Karakterpontokat játékok során, esetleges ájulás, kiesés miatt el is tudtok veszíteni.

Képességek:

  • Amikor a karakter eléri a 20. hozzászólást választhat magának egy képességet az alábbiak közül.
  • Térmágia, animágia, testmágia, levegő mágia, vízmágia, tűzmágia, földmágia, gravitációs mágia, elmemágia
  • Minden képességnek 9 szintje van, ezeket 20 pont elérésével lehet átlépni.
3 karakterpont feláldozásával lehet egy képességpontot szerezni, azonban a képességed szintje soha nem lehet nagyobb, mint a karaktered szintje.  


Választható mágiaágak:

  • Térmágia,
  • Animágia,
  • Testmágia,
  • Elemi mágia - föld,
  • Elemi mágia - levegő,
  • Elemi mágia - tűz,
  • Elemi mágia - víz,
  • Elmemágia,
  • Gravitációs mágia


Képességek szintjei:


Térmágia:

Hoppanálás:

1. Képes vagy a campusz területén belül hoppanálni. Kastély, park, klubházak.

2. A birtok területén belül bárhová képes vagy hoppanálni
3. Bárhová tudsz hoppanálni, ahol a játék során már jártál, és egy másik embert is képes vagy magaddal vinni.

Teleportálás:

4. Hang nélkül képes vagy helyet változtatni oda ahol már jártál
5. Ismeretlen helyre is képes vagy teleportálni, hal már láttad ezt a helyet akár csak képen is.
6. Teleportálás csoportosan max 5 fő.

Árnyékmágia:

7. Képesség az árnyékban való észrevétlen közlekedésre
8. Az árnyékok összekapcsolódásával képes vagy hallgatózásra is.
9. Képes a saját árnyékának egy darabját hozzákapcsolni más árnyékához ezáltal képes vagy kihallgatni és látni a másik környezetét, és ha kell oda tudsz teleportálni is. 


Animágia:

Állatnyelv: (kiválasztott állatokkal)

1.  1 állatfaj bármely egyedével való kommunikáció
2. 2 állatfaj bármely egyedével való kommunikáció
3. 3 állatfaj bármely egyedével való kommunikáció

Animágia: (kiválasztott állatokkal)

4. Ha kiütnek automatikusan felveszed állati alakodat,
de nem vagy képes megőrizni emberi tudatodat.
5. Át tudsz alakulni akaratlagosan, de nem vagy képes visszaalakulni. Alakodat minimum 3 hozzászólás után automatikusan visszanyered.
6. Képes vagy átalakulni és visszaváltozni emberi tudatod megőrzésével.

Multimágia: (kiválasztott mágikus lény)

7. Képes vagy átalakulni állatalakod mellett egy varázslény alakjába is, de nem veszed át a mágikus tulajdonságait

8. Képes vagy átalakulni és a mágikus lény enyhébb mágikus tulajdonságait átvenni
9. Képes vagy teljes átalakulásra mágikus lénnyé.


Testmágia:

Testmágia: (1 hozzászólás erejéig)

1. Tudatosan tudod növelni a testi erődet (ésszel)
2. Tudatosan tudod növelni a testi erődet, vagy a gyorsaságodat. (ésszel)
3. Tudatosan meg tudod növelni a gyorsaságodat, és az erődet is egyszerre. (ésszel)

Metamorfmágia:

4. Képes vagy megváltoztatni egyes részleteket a kinézetedben. Pl. hajszín, orrforma, hajhosszúság, frizura.
5. Képes vagy az arcodat megváltoztatni.
6. Képes vagy átalakítani a saját testedet.

Életmágia:

7. Életerő elszívás növényektől, saját magad gyógyítására.
8. Életerő elszívás növényektől állatokból, emberekből, saját magad felerősítésére és gyógyítására.
9. Életerő elszívása növényekből, állatokból vagy emberből, és képes átruházni harmadik személynek, annak ereje növelésére, és részleges gyógyítására, de képes vagy a saját energiáiddal is gyógyítani. 

Levegő mágia:

Szélszelidítő:

1. Képes szellőt idézni.
2. Képes széllökéseket létrehozni.
3. Képes erősebb széllökésekkel növényeket kitépni, illetve elhajlítani

Szélidomár:

4. Képes a szél energiáját felhasználni saját maga számára.
5. Képes magának a teste körül szélpajzsot létrehozni
6. Képes kiterjeszteni ezt egy kupolára és másokat is védeni

Szélmágus:

7. Képes a szelet irányítani, szélvihart teremteni
8. Képes a körülötte lévő levegőt összesűríteni, és azt kilőni, mint egy lövedéket.
9. A szélmágiával élő mágus maga köré szívja a környékéről a levegőt, így a körülötte állókat megfosztja az éltető oxigéntől. Természetesen nem sokáig, hiszen a levegő már csak olyan, hogy terjed, de pár másodperc alatt eléggé kóválygóvá lehet tenni az ellenfelet, vagy akár megfullasztani is. 


Földmágia:

Földszelidítő:

1. Képes bármilyen helyzetben megőrizni az egyensúlyát, a növények barátként tekintenek rá, valamint képes minden növény felismerésére.
2. Megérzi a föld mozgását 500 km-es körzetben. Képes lágyszárú növények növekedésének felgyorsítására.
3. Képes kis repedéseket létrehozni a földben, és érzi mások lépteit. Képes fás szárú növények növekedésének felgyorsítására.

Földidomár:

4. Ha elszórja egy növény magját az azonnal kinő a földben.
5. Bármely talajon képes magokból növényeket növeszteni. Képes tudatot adni a növényeknek 1-2 szó erejéig.
6. Képes növényekkel, vagy akár növényi magok növesztésével támadni, a növények követik parancsait.

Földmágus:

7. Képes mozgatni a földet, kisebb köveket.
8. Képes közepes erejű földrengést okozni. Lavinák indítására is képes.
9. Képes a föld magmáját és a fémeket is irányítani, alakítani.


Tűzmágia:

Tűzszelidítő:

1. Képes a testhőmérsékletét stabilan tartani. Képes elviselni a tűz melegét, nem égeti meg. Képes a saját testhőjét szabályozni.
2. Képes az ujjain láng gyújtására, és eloltására pálca nélkül.
3. Fizikai érintés útján képes mások testhőjét befolyásolni, vizet forráspontra hevíteni.

Tűzidomár:

4. Képes a tenyerén tüzet létrehozni, és azzal hevíteni, olvasztani tárgyakat.
5. Képes a látómezejében lévő tárgyak felgyújtására a tenyerében fakadó tűzlabdával.
6. Képes az égő tüzet saját céljai szerint irányítani.

Tűzmágus:

7. Képes villámcsapást a varázspálcájából kilőni, és az általa okozott tüzet irányítani
8. Képes pálca nélkül is villámcsapást létrehozni
9. Képes egyszerre több villám irányítására és képes táltostüzet is gyújtani 


Vízmágia:

Vízszelidítő:

1. Jól tudsz úszni, nem fáradsz el, képes vagy lebegni és lemerülni a víz alá, 10 percet tudsz lent lenni egy levegővel. Megtalálod a vizek forrását.
2. Képes vagy 1 levegővel 30 percig is a víz alatt lenni, a víznyomás nem hat rád, bármily mélységbe le tudsz merülni. Képes vagy egy pohár mennyiségű folyadék irányítására pálca nélkül.
3. Képes vagy a víz alatt maximum 1 órát eltölteni. Képes vagy egy pohár mennyiségű folyadék halmazállapotának megváltoztatására.

Vízidomár:

4. Képes vagy bármennyi folyadékot melegíteni, és lehűteni 30 – - 5 fok között
5. Képes vagy a folyadékok halmazállapot változtatására.
6. Képes vagy a folyadékok mozgatására.

Vízmágus:

7. Képes vagy egy nyári csendes eső létrehozására
8. Képes vagy egy zivatar létrehozására is akár, képes vagy vizet kivonni növényekből, állatokból
9. Képes vagy erős áradást előidézni, és bárhol tudsz vizet fakasztani. Bármiből képes vagy kivonni folyadékot.

Elmemágia:

Okklumencia:

1. Fotografikus memória. Képes a saját elméjének irányítására, rendszerezni emlékeit, gondolatait, ezáltal összeszedettebb lesz, élesebb elmével rendelkezik.
2. Képes ellenállni enyhe támadásoknak, és az elmét befolyásoló varázslatoknak.
3. Képes az elméje teljes védelmére, nem hatnak rá az elmét befolyásoló varázslatok és bájitalok.

Legilimencia:

4. Képes a gondolatok értelmezésére, felismeri a hazugságot. A célszeméllyel egy légtérben kell lennie a varázslónak.
5. A varázsló képes lesz a célszemély korábbi gondolatai/emlékei között olvasni. A varázslathoz szükséges a fizikai kontaktus.
6. Elfelejtett emlékek felszínre hívása vagy új emlékek bevésése a célszemélynél. Új emlék bevésése esetén a mágus akaratától függően az emlék lehet ideiglenes, vagy állandó.

Telepátia – telekinézis:

7. Elméjével képes tisztán kivehető gondolatokat közvetíteni, és a választ kiolvasni a másik elméjéből. A célszemély a fejében hallja a mágus szavait és gondolatban válaszolva egy társalgás folytatható le köztük. Képes Magica szintű varázslatokat elvégezni pálca nélkül.
8. A varázsló képes más személy szemével látni, ehhez szükséges ismernie a kiválasztott személyt, akinek a szemén keresztül kíván látni és tudnia kell, hogy ő hol (pl. melyik helyiségben) tartózkodik adott pillanatban. Képes Mirakulum pálca nélküli elvégzésére.
9. A mágus képes kivetíteni magát ott beszélni és cselekedni, de varázsolni asztrálteste nem képes. A varázslat közben igazi teste transzállapotban van, környezetéről nem tud. Képes minden tanult varázslat pálca nélküli elvégzésére. 


Gravitációs mágia

Repülés:

1. Jól tud seprűn repülni
2. Képes a seprűn is elvégezni a magica nebulus varázslatokat
3. Minden tanult varázslatra képes repülés közben is.

Levitáció: kizárólag függőleges irányú lebegtetés

4. Képes akkora súlyú tárgyak pálca nélküli lebegtetésére, amekkorát alapból fel bír emelni.
5. Ember nagyságú tárgyakat, illetve átlag diákot képes lebegtetni pálca nélkül.
6. Bármit tud lebegtetni pálca nélkül

Telekinézis:

7. Képes akkora súlyú tárgyak pálca nélküli, akarattal való mozgatására, amekkorát alapból fel bír emelni.
8. Ember nagyságú tárgyakat, illetve átlag diákot képes mozgatni. Képes a gravitációt saját céljaira felhasználni.
9. Bármit tud mozgatni pálca nélkül, pusztán az akaratával. Képes antigravitációs teret létrehozni.

Házpontok:

  • A játék kezdetekor minden karakter egy egy házba kerül beosztásra.
  • A játék során minden lezárt játékban való részvétel során, a játékban részt vevő karakter 5 pontot szerez a házának.
  • Ugyanez vonatkozik a tanórákra is.
  • Tanórákon és a játék során minden tanárnak joga van házpontot adni és elvenni a házaktól a különböző szituációkért.
  • Tanév végén a házpontok lenullázódnak.


Jutalmazás:

1. helyezett ház: tagjai a saját szintjüknek megfelelően választhatnak 1 tárgyat a Koboldpiacról, és kapnak egy csokibékát, valamint 15 karakterpontot, és forgathatnak fortunával
2. helyezett ház: tagjai kapnak egy csokibékát, valamint 10 karakterpontot., és forgathatnak fortunával
3. helyezett ház: tagjai kapnak 5 karakterpontot és forgathatnak fortunával

Pontok elköltése:

  • A vásártéren minden varázslat és bájital 5 karakter pontból vásárolható meg.
  • Mindenki csak a saját szintjének megfelelő varázslatokat, és bájitalokat tudja megvásárolni.
  • Karakter Pontokért lexikális pontokat is lehet vásárolni, de itt 1 lexikális pontot 2 karakter pont elköltésével lehet megvásárolni.
  • A karakterek pontjaikat a kobold piaci tárgyak megvásárlására is költheti.
  • Képességfejlesztés vásárlással. 3 KP egy képességfejlesztés.


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el